دکور مغازه و فروشگاه

چند ایده خاص و کاربردی برای طراحی دکوراسیون مغازه

دکور مغازه

مغازه فروش چشم در چشم را برای مشتری فراهم میکند. بسیاری از مشتریان تمایل دارند بصورت فیزیکی خرید کنند. در این زمینه طراحی یک دکوراسیون خاص و زیبا میتواند افزایش فروش و جلب توجه مشتریان را در پی داشته باشد.

نیل چوب در زمینه طراحی دکوراسیون مغازه کوچک و فروشگاه در کرج فعالیت دارد.

در این مطلب قصد داریم تا چند ایده خاص که میتواند دگور شما را منحصر بفرد کند را ارائه کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

نمایش‌های خرده‌فروشی و تجارت بصری برای جلب توجه و تبدیل در خرده‌فروشی، ضروری هستند – و همیشه تاثیر گذار خواهند بود. مطالعات نشان داده اند که بسیاری از اطلاعاتی که انسان پردازش می کند از طریق حس بینایی به دست می آید.

ما به این موضوع آگاهیم و تمام المان های تاثیر گذار را در طراحی اجرا میکنیم.

بهترین راه برای ایجاد یک اثر ماندگار این است که مشتریان خود را در یک محیط یا محیط خاص غوطه ور کنید. مثال زیر را بررسی کنید. خود نمایشگرها ساده هستند و خرده فروش فقط از چند قفسه و وسایل ساده استفاده می کند.

اما از آنجایی که تمام عناصر دیگر فروشگاه (یعنی رنگ دیوارها، اقلام در هوای سرد و متن “بیرون سرد است”) از یک موضوع متحد پیروی می کنند، اثر کلی بسیار قدرتمند است. این موضوع مشتریان را در موضوع “باحال” فروشگاه جذب می کند و تجربه ای همه جانبه ایجاد می کند.

به ویژگی هایی که از قبل در مغازه شما وجود دارد دقت کنید و ترکیب جدید را بر اساس آنها طراحی کنید. به رنگ ها دقت کنید. رنگ ها بسیار تاثر گذار هستند.

از شلوغی پرهیز کنید:

ویترین های شلوغ ذهن مشتری را آشفته میکند. سعی کنید از نور زیاد برای چیدمان استفاده نکنید. نور بهتر است بر روی محصولات شما متمرکز باشد.