همه فروشگاه ها و مغازه داران به افزایش فروش خود فکر میکنند. بیزینس امروز بسیار پیشرفته و مدرن شده است. تحقیقات رفتار مصرف کننده به طور مداوم نشان داده است که جو فروشگاه می تواند احساس و رفتار مصرف کنندگان را در یک فروشگاه شکل دهد. برای مثال، سرعت موسیقی بر سرعت خرید تأثیر می‌گذارد، رایحه‌های خاص باعث شلوغی فروشگاه می‌شوند، سختی کف بر نگرش نسبت به اسباب‌بازی‌ها تأثیر می‌گذارد، و ارتفاع سقف بر ارزیابی محصولات لوکس تأثیر می‌گذارد.

نکات و تکنیک های دکوراسیون

مراقبت از ویترین مغازه ها به ارتقای محصولات و وجهه مغازه کمک می کند. به لطف این، می توان اقلام برای فروش را با اشیاء دیگری احاطه کرد که به فروش آنها کمک می کند. زیرا نشان می دهد که چگونه این وسایل در خانه افراد جا می شوند تا احساس نیاز افزایش یابد.

بنابراین، ضروری است که به تمام جزئیات دقت کنید و نمایشگر پنجره و البته محصولات را برای مصرف کننده نهایی جذاب کنید. همه چیز در مورد جلب توجه و برآورده کردن انتظارات آنها است، اما با فضای ایده آل برای فروش آنها همراه است. در اینجا بهترین نکاتی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا به لطف استفاده از ویترین، فروش خود را افزایش دهید:

دکور مغازه
دکور فروشگاه

فروش خود را با بهترین نمایش در ویترین افزایش دهید

در مجموع، دقت در انتخاب ویترین چیزی است که می تواند به شما کمک کند تا فروش را به میزان قابل توجهی افزایش دهید، بدون اینکه تبلیعات زیادی انجام دهید. در نیل چوب می‌توانید بهترین مجموعه‌ها و ترکیب‌هایی از مدرن ترین ویترین مغازه و فروشگاه را سفارش دهید.

دکور خلاقانه برای فروشگاه های بزرگ و کوچک

نیل چوب یک متخصص طراحی ویترین و دکور مغازه های خرده‌ فروشی و فروشگاه های بزرگ است که با بیش از 10 سال تجربه که کل خدمات طراحی و ساخت دکور و ویترین را در سراسر ایران ارائه می‌کند که شامل مشاوره، طراحی، نمونه‌سازی، ساخت، تحویل، مدیریت و غیره می‌شود.

ما راه حل های کامل طراحی فروشگاه های کوچک تا بزرگ را برای محیط های مختلف در هر اندازه ارائه می دهیم. خواه یک بازسازی یا مکان جدید باشد، طراحان و مهندسان مجرب ما می توانند به شما کمک کنند تا تجربه مشتریان خود را در فروشگاه بهبود بخشید و آگاهی از برند خود را ایجاد کنید.

ساخت دکور مغازه

ساخت دکور مغازه کوچک

طراحی و ساخت دکور مغازه کوچک بسیار اهمیت بالایی دارد، زیرا استفاده از فضا ها بسیار مهم هستند. بکار گیری المان های متناسب با نوع کسب و کار شما میتواند تاثیر فراوانی داشته باشد. اینروز ها که رقابت شدیدی در بازار فروش وجود دارد باید با استفاده از ویترین و دکور مغازه جذابیت بالایی را اسجاد کنیم تا ما را نسبت به سایر رقبا متمایز کند.

ویترین مغازه اولین تصویری است که مشتریان شما مشاهده میکنند. باید علاوه بر نمایش کالاهای شما جذابیت بالایی داشته باشد تا مشتریان را متقاعد کند که وارد فروشگاه شما شوند.

صرفه جویی در هزینه یکی از دغدغه های هز کسب و کاری است. نیل چوب بدون واسطه میتواند بهترین قیمت ساخت دکور مغازه را ارائه کند کافیست تا یک تماس با ما بگیرید.

شاید شما بدنبال ساخت دکور مغازه پوشاک باشید و یا نیاز به ویرین مغازه موبایل فروشی داشته باشید. ما میتوانیم بهترین طراحی را با اجرای کامل و باکیفیت کامل کنیم. اجرای دکور و ویترین حرف آخر را در ساخت ویترین میزند و باید اهمیت بالایی به آن داد. زیرا درصورتی که اجرای ویترین با ظرافت و کیفیت صورت نگیرد طراحی شما را نیز زیر سوال خواهد برد.