مطالب

کابینت ممبران چیست؟

ممبران

حتما هنگام انتخاب کابینت با نام های مختلفی برخورد میکنید که شاید نشنیده باشید. چوب دارای زیبایی هایی است که میتوان محصولات زیادی را از آن استخراج کرد. کابینت های ممبران با توجه به ویژگی های خاص ، دوام بالا و زیبایی منحصربه فرد بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

ممبران چیست؟

کابینت ممبران چیست؟

کابینت های ممبران یکی از بهترین انتخاب ها برای هر آشپزخانه ای هستند که با انتخاب آن ها می توانید بدون صرف هزینه اضافی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود تفاوت زیادی ایجاد کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایا و معایب ممبران بپردازیم. با نیل چوب همراه باشید. ما مطالب مفیدی را برای شما در نظر گرفته ایم.

اگر قصد تهیه کابینت دارید این مطلب را حتما دنبال کنید.

در ساخت کابینت آشپزخانه از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود. به عنوان مثال می توان به چوب، ام دی اف و نئوپان اشاره کرد. شاید تعجب کنید اما ممبران ماده اولیه ای برای ساخت کابینت نیست!

ممبران در واقع نام دستگاهی است که روکش پی وی سی را به برد ام دی اف می چسباند. در تعریفی دیگر، دستگاهی که لایه بیرونی ام دی اف، نئوپان و پی وی سی را جاروبرقی می کند، غشا است. اگر سبک کلاسیک و نئوکلاسیک را برای طراحی آشپزخانه خود دوست دارید، باید بگوییم که محصولات ممبران برای شما ساخته شده اند. ممبران ها به دلیل تنوع رنگ و مدل بسیار زیاد و مقرون به صرفه بودن، خرید و تعویض کابینت را آسان کرده اند. فراموش نکنیم که در نمونه های آشپزخانه مدرن، کابینت های ممبران را نیز می بینیم.

کابینت ممبران یکی از پرطرفدارترین کابینت های آشپزخانه است که از مهم ترین ویژگی های آن می توان به تنوع رنگ بالا، طرح های زیبا و مناسب برای سبک های مختلف دکوراسیون و قیمت مناسب اشاره کرد. این کابینت ها با نام کابینت وکیوم نیز شناخته می شوند. دارای بدنه ام دی اف با روکش پی وی سی بوده و ایجاد طرح ها و نقوش برجسته در قسمت های مختلف آن جلوه بی نظیری به این کابینت بخشیده است.

تنوع متریال کابینت فلزی، چوبی، ام دی اف، هایگلاس، ممبران، پی وی سی و … می باشد و هر یک از موارد ذکر شده کاربرد و مزایا و معایب متفاوتی در کابینت آشپزخانه دارند.

یکی از محبوب ترین مدل های کابینت آشپزخانه ایرانی و اروپایی، کابینت آشپزخانه ممبران می باشد، این کابینت یکی از بهترین و زیباترین طرح های کابینت آشپزخانه می باشد.
شما می توانید با نصب این نوع کابینت ها و طرح های شیک آنها دکور منزل خود را تغییر دهید، آشپزخانه سلطنتی داشته باشید و از آشپزی لذت ببرید.

کلاسیک یا مدرن؟ مسئله این است!
یکی از مهمترین ویژگی های ممبران، طراحی آسان آن است. یعنی در کمترین زمان و با کیفیت بالا و ظاهری شکیل می توانید طرح چوب را روی ام دی اف یا نئوپان اجرا کنید. از آنجایی که ممبران بیشتر در طرح های کلاسیک استفاده می شود، بسیاری از افراد این نوع کابینت ها را برای دکوراسیون مدرن مناسب نمی دانند. اگر انواع ممبران ضخیم تر برای کابینت های مدرن بسیار مناسب است.

طراحی زیبا و شیک اعضا

طراحی کلاسیک و زیبای این نوع کابینت تنوع زیادی در رنگ و طرح کابینت ایجاد می کند و به همین دلیل یکی از محبوب ترین و محبوب ترین کابینت ها در بین خریداران می باشد. چوب ام دی اف توسط دستگاه های CNC پیشرفته ساخته می شود به همین دلیل ظرافت و تنوع طراحی در این نوع کابینت ها بالاست.

مزایای کابینت ممبران
اقتصادی بودن
مقرون به صرفه بودن یکی از مزیت های کابینت ممبران است، البته اگر می خواهید آشپزخانه کلاسیک داشته باشید!در واقع هزینه کابینت ممبران از تمام کابینت های چوبی کمتر است. بنابراین با دخل و خرج شما دوستی بیشتری دارند!

تنوع رنگ و طرح
شباهت زیاد ممبران به چوب و تنوع بالای رنگ و طرح که دست شما را برای هماهنگی کابینت با چیدمان و دکور خانه باز می کند نیز از ویژگی های خوب آن است.

امکان تهویه هوا بین بدنه و مواد غشایی
تخلیه هوا بین بدنه و مواد غشایی راه نفوذ آب به لایه های ام دی اف و خرابی زودرس کابینت را می بندد.

نیل چوب با دارا بودن دستگاه های مدرن سفارشات خود را در سراسر ایران میپذیرد. ما با توجه به شرایط آب و هوایی شما بهترین گزینه را برای شما درنظر داریم. توصیه میکنیم حتما از مشاوره رایگان متخصصی نیل چوب بهره ببرید.

نیل چوب با مدرن ترین دستگاه های روز و نیرو های متخصص آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه طراحی و پیاده سازی سازه های چوبی در ایران است.

تلفن های سفارش کابینت ممبران:

02691300124

۰۹۱۲۶۷۷۶۸۱۲

دیدگاهتان را بنویسید