آشپزخانه و کابینت

انواع کابینت جدید

انواع کابینت های جدید

کابینت ها در چند سال اخیر بسیار متنوع و جذاب شده اند. حتما شما نیز عکس های بسیار جذابی از طرح های مختلف کابینت را مشاهده کرده اید. از کابینت های ساده گرفته تا طرح های مدرن و پیچیده که میتواند نظر هر مخاطبی را به خود جلب کند.

طرح مورد علاقه شما چه نوع کابینتی است؟ نگران هزینه هستید؟ به نیل چوب خوش آمدید.

ما تنوعی از طرح های جدید ، شیک و جذاب را در اختیار شما قرار میدهیم. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع کابینت را معرفی کنیم.

کابینت وکیوم

نسل جدید کابینت ها که بسیار جذاب ، شیک و مقاوم هستند و از دوام بالایی برخوردار هستند. این نوع کابینت ها بدلیل روکش وکیوم مقاوم عمر بالایی دارند و میتوانند خیال شما را از تعویض زود هنگام کابینت بدلیل خرابی راحت کند.

این نوع کابینت بسیار مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته و این بی دلیل نیست چرا که در کنار قیمت مناسب از دوام و کیفیت بالا نیز برخوردار است.

کابینت وکیوم را کابینت ممبران نیز مینامند. در واقع کابینت وکیوم همان کابینت ممبران است.

کابینت آشپزخانه وکیوم پس از ظهور دستگاه‌ تراش CNC چوب ، رواج پیدا کرده و به محبوبیت بسیار زیادی بین کابینت های آشپزخانه‌ رسید. همین امر باعث شد تا علاوه بر افزایش دوام و مقاومت در برابر رطوبت و گردو خاک ، طراحی روی کابینت با تنوع بالایی اجرا و هر طرح دلخواهی امکان پیاده سازی در این کابینت ها را داشته باشد.

نیل چوب با بهره گیری از دستگاه های مدرن میتواند طرح های شما را بدون واسطه و با کیفیت بالایی اجرا کند.

کابینت نئوکلاسیک

کابینت های نئوکلاسیک یکی از طرح های جدید برگرفته از سبک نئوکلاسیک است و به شما آشپزخانه‌ای مدرن و کاربردی با ظاهری شیک و کلاسیک است. این سبک میتواند طرح های مدرنیته و سنتی را در کنار هم به وجود آورد. خیلی‌ها شاید بگویند دکور آشپزخانه کلاسیک کمی قدیمی شده و شاید مورد پسند همه نباشد ؛ اما سبک نئوکلاسیک تفاوت های زیادی با کلاسیک دارد و چندین خواسته را هم‌زمان برآورده می‌کند.

کابینت مدرن

کابینت آشپزخانه مدرن کلید ایجاد یک طراحی داخلی معاصر است. آشپزخانه اغلب مرکز عصبی خانه است، بنابراین داشتن کابینت آشپزخانه مناسب در یک خانه مدرن ضروری است. شما می‌خواهید فضایی ایجاد کنید که فضای ذخیره‌سازی کارآمد زیادی را ارائه دهد و در عین حال به زیبایی‌شناسی مدرن‌تر پاسخ دهد. اگر می خواهید یک طراحی به سبک RTA برای کابینت آشپزخانه معاصر خود داشته باشید اما مایل نیستید کیفیت یا ظاهری که می خواهید را قربانی کنید، به جای مناسب برای کابینت خود آمده اید. نیل چوب شما را به خواسته های خود میرساند.

کابینت، های گلس

های گلس درواقع نوعی از ام دی اف هست که براقیت بالایی دارد و باید متناسب با طرح و فضا بکار گرفته شود. اگر آشپزخانه شما کوچک یا کم نور است میتوانید اولین گزینه‌ی طراحان حرفه ای را برای دکور آشپزخانه‌ خود انتخاب کنید ، کابینت هایگلاس همان گزینه معروف است. براقیت و درخشندگی خوب و جلوه‌ی براق کابینت های گلس ، زیبایی منحصر به فردی را به آشپزخانه‌های مدرن میدهد. در واقع هایگلاس متریالی درخشان و شیشه‌ مانند دارد که از ام دی اف خام با روکش پلکسی گلاس ساخته شده است.

این نوع روکش اگر چه از جنس پلاستیک است اما ظاهری شبیه به آینه دارد که بازتاب خوبی به محیط شما می‌بخشد. درواقع این ویژگی باعث می‌شود که کابینت های گلس برای شما گزینه‌ی بسیار مناسبی باشد ، اگر آشپزخانه‌ شما کوچک و به اصطلاح نقلی باشد. این کابینت میتواند مانند یک منبع نوری عمل کند و نور دریافتی از محیط را مجددا به محیط باز گرداند که باعث بزرگ جلوه دادن محیط خواهد شد. مخصوصاً رنگ‌های روشن های گلاس ، مانند رنگ سفید یا شیری ، که باعث می‌شوند فضای آشپزخانه بزرگتر و وسیع‌تر به نظر برسد.