آشپزخانه و کابینت, طراحی کابینت

ساخت کابینت در کرج و تهران

ساخت کابینت در کرج و تهران

یکی از خدمات تخصصی نیل چوب طراحی ساخت و اجرای انواع کابینت میباشد. تیم حرفه ای ما آماده است تا در این زمینه مشاوره رایگان ارائه کند. اگر بدنبال ساخت کابینت هستید با ما همراه باشید.

در مطالب گذشته در مورد انواع کابینت ها صحبت کردیم. کابینت ها انوا مختلفی دارند که باید متناسب با نوع خانه و ابعاد آشپزخانه انتخاب شوند. هر خانه ای باید طراحی خاص خود را انجام دهد تا نتیجه ای دلخواه و زیبا در پی داشته باشد. مراحل ساخت کابینت به این صورت است:

  • اندازه برداری آشپزخانه
  • ارائه طرح پیشنهادی
  • تعیین نوع مصالح مورد استفاده و رنگ آن ها
  • طراحی کابینت
  • اجرای دقیق و بی نقص کابینت

طراحی و ساخت کابینت

برای ساخت کابینت راه حل های بیشماری وجود دارد که میتوان بکار برد. افراد حرفه ای با استفاده از نرم افزار های روز کار طراحی و اجرای کابینت را انجام میدهند. طراحی و ساخت کابینت اصول و مبانی دارد که باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

گام اول طراحی پایه کابینت است

ارتفاع استاندارد کابینت های زمینی باید درست انتخاب و اجرا شوند.

کام بعدی طراحی باکس زمینی است

اجزای مختلف باکس کابینت – ابعاد استاندارد برای هر بخش – بکار گیری ضخامت متریال برای ساخت کابینت – شیار زدن برای پشت بند کابینت و مونتاژ کابینت با دقت و ظرافت از مهمترین بخش های این قسمت می باشد.

گام بعدی طراحی صفحه تاپس کابینت است

نحوه ترسیم صفحه کابینت برای جانمایی پایه ها و بکار گیری باکس های کناری در گوشه ها – کامل کردن باکس زمینی – ترسیم ابعاد استاندارد برای صفحه از مهمترین موارد در این بخش بشمار میرود.

گام بعد، طراحی درب کابینت

زمانی که یک باکس زمینی به طول ۱۰۰ سانتی متر اجرا شده باشد، نمی توان از یک درب تک لنگه برای پوشش آن استفاده کرد و باید از درب دو لنگه برای این باکس کابینت استفاده شود تا عملکرد لولاهای کابینت با مشکل مواجه نشود.

برای این قسمت باید اصول طراحی و ساخت درب کابینت – نحوه محاسبه درب تک لنگه و دولنگه – ایجاد بادخور یا فضای مناسب بین دو درب – نحوه عملکرد لولای گازور مورد توجه قرار گیرد.

گام بعدی طراحی باکس هوایی کابینت است

شرح اجزای مختلف باکس هوایی – تعیین ابعاد استاندارد متناسب با باکس زمینی – ترسیم اجزای مختلف باکس هوایی – جانمایی صحیح و اصولی – طراحی پشت بند از جمله موارد مهم برای این بخش بشمار میرود.

گام بعدی طراحی فیتینگ و طبقه کابینت است

در این قسمت اصول طراحی بر روی طبقه باکس ها کار میشود. از نکات مهم این بخش باید به ترسیم فیتینگ با زاویه صحیح – طراحی باریکه پشت بند کابینت – تعیین محل صحیح قرار گیری طبقه ها اشاره کرد.

گام بعدی طراحی دستگیره کابینت است

ما در این مرحله نحوه طراحی دستگیره کابینت آشپزخانه بررسی می کنیم، تا بهترین همخوانی را با این سایر بخش ها داشته باشد. برای این کار با استفاده از ابزار Line  اسکچاپ یک خط به طول ۲۵ سانتی متر رسم می شود. و طراحی  بر مبنای یک مدل ساده انجام می هیم.

گام بعدی طراحی باکس سینک کابینت است

در این مرحله ابعاد مناسب برای سینک – عمق و عرض مناسب و مورد نیاز – طراحی کامل باکس سینک آشپزخانه صورت میگیرد.

گام بعدی طراحی پشت بند PVC باکس آبچکان است

جهت عایق بندی دقیق این مرحله باید با برنامه ریزی انجام شود و از متریال با کیفیت استفاده شود تا از نفوذ آب به کابینت های مجاور جلوگیری کند.

ما میتوانیم مونتاژ باکس با پشت بند را بصورت حرفه ای و دقیق پیاده سازی کنیم، تا علاوه بر نمای زیبا از کارایی خوبی نیز بهره مند شود.

گام بهد طراحی باکس هود کابینت است

مواردی که در این مرحله باید صورت گیرد: طراحی باکس هود کابینت – تعیین لبه ضخامت و محل قرار گیری آن بر روی هم – تعیین محل سوراخ باکس هود کابینت است.

گام بعدی طراحی باکس یخچال های مختلف است

ابتدا ترسیم باکس یخچال صورت میگیرد و سپس بدنه های نما و باکس بالای یخچال طراحی میشود. پشت بند های تقویتی باکس یخچال از موارد با اهمیت در این مرحله است.

کابینت ساز منصف

اگر بدنبال کابینت ساز منصف در کرج هستین و نیاز به طراحی و ساخت کابینت دارید، باید واسطه ها را حذف کنید و مستقیم با کارگاه های مجهز تماس بگیرید. نیل چوب با تجهیز مدرن ترین کارگاه ها چوب در استان البرز میتواند گره گشای شما باشد. ما با تخصص و علم روز میتوانیم خاطره ای زیبا برای شما رقم بزنیم.

قیمت ساخت کابینت

برای پاسخ به این سوال که قیمت ساخت کابینت چقدر است باید موارد زیادی را بررسی کنیم:

  • ابعاد آشپزخانه
  • رند بودن فضای آشپزخانه
  • نوع متریال کاربردی برای ساخت کابینت
  • نوع چوب مورد استفاده برای کابینت
  • زمان اجرای طرح

المان های مهم و تاثیر گذار در قیمت ساخت کابینت آشپزخانه میتواند تعیین کننده باشند ولی مهم ترین عامل در کاهش هزینه ساخت کابینت آشپزخانه سفارش مستقیم و بدون واسطه کابینت به کارگاه های مجهز و حذف واسطه است که میتواند در قیمت نهایی ساخت کابینت بسیار صرفه جویی کند.

نیل چوب با در اختیار داشتن کارگاهی مجهز و بروز در زمینه ساخت کابینت میتواند تمام نیاز شما را برآورده کند. کافیست با ما تماس بگیرید.

شماره تماس کابینت سازی در کرج

برای تماس با بهترین طراح کابینت و کارگاه های محهز در کرج و تهران میتوانید از شماره ۰۹۱۲۶۷۷۶۸۱۲ استفاده کنید.

نیل چوب میتواند بهترین ها را برای شما طراحی و اجرا کند.

Related Posts