آشپزخانه و کابینت

طراحی پیشخوان مغازه مدرن

طراحی پیشخوان مغازه

پیشخوان ها در مغازه ها و فروشگاه ها بسیار با اهمیت هستند و برای طراحی وساخت یک پیشخوان مدرن و با کارایی بالا باید موارد مهمی را در نظر داشته باشید. اگر بدنبال ساخت پیشخوان هستین در گام اول باید نیاز خود را بررسی کنید. اگر برای مکان های پر مراجعه نیاز به پیشخوان دارید باید موارد امنیتی را مد نظر قرار بدهید. پیشخوان باید طوری طراحی شود که دسترسی عموم را به ابزار های شما محدود کند.

نیل چوب یکی از تولید کنندگان دکور مغازه است که با دستگاه های روز و پیشرفته میتواند بهترین پیشخوان ها را برای شما طراحی و اجرا کند. ما میتوانیم با بکار گیری المان های روز در زمینه ساخت پیشخوان های چوبی تمام نیاز شما را در ساخت پیشخوان برآورده کنیم.

هر فروشگاهی نیاز به یک پیشخوان دارد که بتوان برای استفاده حسابدار یا ترخیص کار کالا بکار گرفته شود. بسته به نوع کالای فروشگاه شما این پیشخوان ها متفاوت هستند و باید المان های مختلفی را در ساخت آن بکار گرفت.

بطور مثال یک فروشگاه لباس باید پیشخوان خود را طوری طراحی کند که بتواند لباس های مختلف را در دسترس مشتریان خود قرار دهد و در عین حال فضای کافی برای نمایش لباس ها داشته باشد.

انواع چوب برای ساخت پیشخوان مغازه

کسب و کار یک پروژه هیجان انگیز و در عین حال پیچیده است. اگر به فکر افتتاح یک مغازه هستید یا وقتی به اطراف نگاه می کنید متوجه می شوید که سبک مکان شما به درد شما نمی خورد، باید دست به اقداماتی بزنید و ایده های متمایز و منحصر به فرد، همسو با فلسفه فضای تجاری خود را توسعه دهید. شما باید عوامل ملموس و ناملموس ایجاد کنید که بتواند مشتری را به وجد بیاورد، هیجان زده و جذب کند.

چوبی را که دوست دارید انتخاب کنید و انتظار داشته باشید که رنگ آن تغییر کند و چشم نواز باشد…

ما سعی می‌کنیم مشتریانمان را به سمت گونه‌های چوبی و جهت‌گیری خاص راهنمایی کنیم که به زیبایی‌شناسی آن‌ها جذاب باشد و همچنین با نحوه استفاده از کانتر سازگار باشد. در جایی که چیزی بیش از یک سطح ساده که مشتری می‌خواهد، ما معمولاً یک رویه چوبی از چوب افرا سخت را توصیه می‌کنیم . هنگامی که یک صاحب مغازه علاقه بصری می‌خواهد، گونه‌های چوبی زیادی وجود دارند که رویه‌های دانه‌دار یا لبه‌ای عالی می‌سازند.

در میان چوب های سخت داخلی، گیلاس، گردو، راش و بلوط انتخاب های خوبی هستند. در میان چوب‌های سخت گرمسیری، سیپو، سانتوس، ماهون آفریقایی و جاتوبا (گیلاس برزیلی) همگی پایدار هستند و کار کردن با آنها آسان است.

من درگیر درجه بندی سختی گونه های مختلف چوب نمی شوم، اما از برخی که کار کردن با آنها بسیار دشوار است یا برای استفاده در فضای باز مناسب تر هستند، از جمله سرو، سرو، و شوکران اجتناب می کنم. همچنین، برخی از جنگل‌های استوایی بسیار سخت، مانند چوب خون و آیپه، با بررسی نهایی مشکل دارند.

چگونه یک پیشخوان فروشگاهی مناسب انتخاب کنیم؟

پیشخوان یکی از مبلمان های شاخص برای تجارت شما خواهد بود زیرا شخصیت کار شما را منعکس می کند. چه یک اغذیه فروشی، یک انبار لوازم دیجیتال ، یک نانوایی ، یک فروشگاه پوشاک آماده یا هر نوع تجارت دیگری داشته باشید، این قطعه مبلمانی است که در آن با مشتریان خود تعامل خواهید داشت و همچنین توجه آنها را به خود جلب می کند.

به محض ورود به فروشگاه شما بدانید که این بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی تجاری شماست! بنابراین مهم است که آن را خوب انتخاب کنید.

انتخاب آن از چوب جامد اصالت را به محل فروش شما می بخشد. علاوه بر این، چوب جامد به عنوان یک ماده نجیب و زنده، به دلیل مقاومت بسیار قوی در برابر ضربه و خط و خش، سال ها فعالیت کسب و کار شما را با شما طی خواهد کرد! بسته به رنگ انتخابی، کاملاً با رنگ های غالب در اتاق شما مطابقت دارد.

پیشخوان فروشگاه خود را با توجه به اندازه محل خود انتخاب کنید.

امروزه تعداد زیادی پیشخوان در اندازه های مختلف وجود دارد تا بتوانید مبلمانی متناسب با سطح کسب و کار خود انتخاب کنید. اگر اتاق کوچکی دارید، برای جلوگیری از اشغال فضای زیاد، جالب است که از یک پیشخوان جمع و جور استفاده کنید.

برای این، به عنوان مثال، پیشخوان های گوشه ای وجود دارند و بسیار کاربردی هستند: آنها صندوق پول شما و همچنین تمام لوازم جانبی ضروری برای فعالیت شما را به راحتی در خود جای می دهند، علاوه بر این به لطف فضاهای ذخیره سازی آن، همه چیز را در دستان خود خواهید داشت! علاوه بر این، اگر تغییر را دوست دارید، حتی می توانید یک پیشخوان گوشه ای مدولار را انتخاب کنید و طبق خواسته خود، ضلع آن را تغییر دهید.

در زمینه ساخت و اجرای دکور مغازه و فروشگاه نیز همینقدر باید حساس باشید و به نکات ریز و با اهمیت دقت زیاد داشته باشید. طراحی دکور فروشگاه اصول مهمی دارد که باید به آنها توجه کنید تا نتیجه مطلوب را کسب کنید. نیل چوب

Related Posts