دکور مغازه و فروشگاه

ویترین مغازه با ام دی اف

ویترین با ام دی اف

ام دی اف مزیت های بسیاری دارد که میتواند انتخاب شما باشد. شما میتوانید برای ویترین و دکور مغاره خود از چوب ام دی اف استفاده کنید.

MDF صفحه پنجره با کیفیت بالا را معرفی می کنیم که برای تکمیل هر فضای پنجره ای به سبک مناسب است. این تخته پنجره ممتاز 3600 میلی متر طول، 168 میلی متر عرض و 25 میلی متر ضخامت دارد و فضای کافی برای تمام نیازهای پنجره شما فراهم می کند.

این تخته که از مواد ام دی اف مرغوب ساخته شده است، دارای استحکام و دوام فوق العاده ای است که آن را به انتخابی ایده آل برای مدت طولانی تبدیل می کند. ما میتوانیم ایده های جذابی را با ام دی اف برای شما اجرا کنیم. با نیل چوب همراه باشید.

نصب و نگهداری آسان ام دی اف، درکنار قیمت خوب و باصرفه یکی از انتخاب های خوب برای هر ویترین است. می توان آن را به راحتی به اندازه برش داد و با کمترین تلاش نصب کرد، که آن را به انتخابی ایده آل هم برای علاقه مندان و برای سازندگان حرفه ای تبدیل می کند.

اگر به دنبال ویترینی با کیفیت ممتاز هستید و هزینه ای مناسب که برای ماندگاری ساخته شده باشد هستید، به سراغ ام دی اف پنجره برد ما بروید. با طراحی شیک خود، مطمئناً به هر فضای در فروشگاه شما، یک حس کلاسیک اضافه می کند.

MDF تخته فیبر با چگالی متوسط است و معمولاً در خارج از ساحل ساخته می شود. ام دی اف یک ماده بسیار مقرون به صرفه برای قرنیز و روکش است. ام دی اف هیچ نقصی ندارد. همیشه آماده شده و آماده رنگ است. ام دی اف و بدون پیچ و تاب در مواد. با این حال، ام دی اف نرم است و در طول زمان دوام کمتری دارد. گرد و غبار ریز اضافی ایجاد شده در حین برش و نصب می تواند به سختی تمیز شود و تنفس آن ناسالم باشد. یکی دیگر از نکات مهم در مورد ام دی اف این است که سوراخ های میخ در مقایسه با صنوبر دشوارتر است که به درستی پر شوند. تعمیر ام دی اف در صورت آسیب دیدن مشکل است.

برخی از افراد از کار با ام دی اف خودداری می کنند، در حالی که برخی دیگر آن را دوست دارند.

متداول ترین مواد چوبی مورد استفاده برای تزئینات، صنوبر و کاج انگشتی است. قرنیزها و روکش درب ها می توانند در طول زمان شکست بخورند. صنوبر یک چوب سخت است که آن را به یک ماده عالی تبدیل می کند زیرا در طول زمان بسیار بادوام است.

از آنجایی که ام دی اف یک چوب نرم است، دوام کمتری نسبت به صنوبر دارد و نسبت به صنوبر نسبت به تغییرات رطوبت در هوا حساس تر است.

بنابراین هنگام انتخاب چوب، به خاطر داشته باشید که صنوبر دارای ویژگی های ماندگارتری نسبت به کاج است.

نگرش صنعت به ام دی اف
در طول سال ها، صنعت به آرامی و با احتیاط ام دی اف را در محصولات ساختمانی خود استفاده کرده است. اکنون معمولاً به عنوان یک ماده مناسب برای بسیاری از کاربردها پذیرفته شده است.

برخی از برنامه ها بهتر از سایرین هستند. به عنوان مثال، صنعت آشپزخانه استفاده از درب‌های ام‌دی‌اف را به دلیل پایداری کلی و توانایی سفارشی‌سازی آن‌ها با تجهیزات مدرن CNC به طور گسترده ای پذیرفته است. اکثر تولیدکنندگان آشپزخانه، حتی تولیدکنندگان سطح بالا، هنگام رنگ آمیزی درب ها با رنگ های ثابت، از درب های ام دی اف بر روی چوب استفاده می کنند.