دکور مغازه و فروشگاه, مطالب

اجرای دکور مغازه

اجرای دکور مغازه

نیل چوب با بهره گیری از دستگاه های مدرن و پیشرفته در زمینه اجرای ویترین و دکور مغازه و سازه های چوبی فعالیت گسترده ای دارد. اگر بفکر برند سازی هستین و میخواهید فروش مستمری را داشته باشید باید دکور مغازه را در ذهن مشتران ثبت کنید.

خاص بودن یکی از روش های ماندگاری در ذهن است ولی کافی نیست. و همیشه خاص بودن نمیتواند جواب خوبی را بدنبال داشته باشد. دکور و ویترین مغازه باید متناسب با فعالیت شما در فروشگاه باشد.

نقش مهم دکوراسیون داخلی مغازه بر برندینگ

طراحی دک.راسیون باید بطوری انجام شود که مهمترین کار خود را در مغازه انجام دهد و آن معرفی محصولات شما به مشتریان است. هدف تمامی فروشگاه ها ارائه محصول و افزایش فروش است و باید در این راستا تمام طراحی ها و اجرا ها انجام شود. همین امر آغاز برند سازی را رقم میزند و میتواند شما را در ذهن مشتریان ماندگار کند. طراحی دکور با توجه به موقعیت مغازه و فروشگاه باید انجام شود. و در مناطق مختلف از سبک های مختلفی باید استفاده کرد. نیاز های مشیتری را در نظر داشته باشید و متناسب با آن در زمینه طراحی و ساخت اقدام کنید.

اجرای دکور مغازه

پس از اتمام کار طراحی مغازه ، عملیات اجرایی دکور در اختیار گروه ساخت و تولید نیل چوب قرار میگیرید. از آنجایی که مغازه محلی برای کسب درآمد است و نمی توان آن را برای مدت طولانی بسته نگاه داشت، پس دکور مغازه باید در کمترین زمان و با دقت بالا اجرا شود. به همین منظور تمامی مراحل تولید در کارگاه تخصصی نیل چوب انجام میشود و پس از مرحله تولید، مرحله نصب و اجرا در محل آغاز می شود.

شیوه اجرای دکور داخلی و ویترین مغازه می تواند به روش های متفاوتی انجام شود که این روش ها در قیمت نهایی بسیار تاثیر گذار هستند. شما باید با توجه به نیاز خود و مشتری ، این روش ها را انتخاب کنید و متریال مورد نیاز می توانند از نوع چوب ، ام دی اف معمولی ، هایگلاس، روش نیم پلی استر ، روش تمام پلی استر (پولیش) و … گرفته تا نحوه نور پردازی مغازه باشند.

از مهم ترین مواردی که در ارتباط با معماری و دکور مغازه ها باید به آن توجع شود و در نگاه اول می تواند نظر مخاطب را جلب نماید، مربوط به دکور و دکوراسیون داخلی مغازه می باشد که سبک و شکل ظاهری آن و متریال بکار رفته و اجزایی که برای پیاده سازی آن مورد استفاده قرار می گیرد، وابسته به نوع کسب و کار و کاربردی که دارد، (تجاری ، اداری ، تفریحی و … ) متفاوت خواهد بود.

امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه ی طراحی و معماری و تلفیق آن با هنر صورت گرفته است، شاهد خلق آثار بسیار زیبایی هستیم که میتوانند تاثیرات زیادی را بر مشتریان و بینندگان داشته باشند. رعایت اصول مهم در طراحی دکوراسیون مغازه ها و مراکز تجاری بسیار مهم است و تنها کسانی که از دانش، آگاهی و تجربه ی کافی برخوردار باشند، می توانند این کار را به بهترین شکل انجام دهند و آنچه ایده آل است را فراهم آورند.

تجربه در این مسیر میتواند بسیار حائز اهمیت باشد و محول کردن کار به متخصص از اهمیت بالایی برخوردار است. سوابق نیل چوب در این زمینه میتواند خیال شما را در این زمینه آسوده کند.