آشپزخانه و کابینت, دکور مغازه و فروشگاه, مطالب

خدمات سی ان سی cnc چوب

cnc چوب

چوب یکی از پر طرفدار ترین عناصر در طراحی و ساخت انواع دکور، کابینت، دیزاین داخلی و دکوراسیون داخلی به شمار میرود. چوب گرمای خاصی به دکوراسیون شما میبخشد و میتواند نطر هر بیننه ای را به خود جلب کند.

امروزه بکارگیری چوب در دکور مغازه و فروشگاه ، یا دکوراسیون خانه و اداره بسیار افزایش پیدا کرده است و کاربران زیادی تمایل به استفاده از چوب در طراحی خود دارند.

ترکیب فلز و چوب یکی از پرطرفدار ترین خروجی های را در زمینه دکوراسیون دارد و باعث شده تا استفاده از این ترکیب زیبا بشدت رواج پیدا کند.

دستگاه های برش و حکاکی یا cnc چوب یکی از پیشرفته ترین دستگاه های در زمینه ساخت دکور و ویترین مغازه و یا دکورسایون داخلی خانه بشمار میرود. شما میتوانید یک طرح یا الگو را براختی توسط دستگاه های cnc بر روی چوب، ام دی اف و یا وکیوم پیاده سازی کنید.

قطعا هر طراحی دوست دارد تا طرح مورد نظر خود را بدرستی و بدون ایراد اجرا کنید و کمترین اختلاف را باطرح اجرا شده در نرم افزار داشته باشد.

نیل چوب با بکار گیری مدرن ترین تجهیزات cnc چوب در ایران قادر به انجام خدمات در این زمینه است و میتواند تمام آنچه در طراحی شما صورت گرفته است را اجرا کند.

دستگاه های سی ان سی چوب باعث میشوند تا با کمترین هزینه بیشترین دقت و ظرافت را در اجرای طرح های چوبی داشته باشید.

خدمات برش سی ان سی CNC چوب

خدمات سی ان سی cnc چوب این صنعت و همچنین صنایع مرتبط با این صنعت را دگرگون کرده است.

دستگاه های cnc چوب با دقت بالا و ضریب خطای بسیار پائین تمام طرح های با ظرافت و دقت را میتواند پیاده سازی کند و کیفیتی بینظیر را در اختیار مشتریان قرار دهد.

ساخت دکور مغازه و یا فروشگاه ، ساخت کابینت های مدرن و روز ، ساخت دکوراسیون داخلی ، ساخت تخت و کمد و … میتواند با دستگاه های cnc چوب بسیار شیک و مدرن صورت گیرد و شما را شگفت زده کند.

نیل چوب آماده همکاری با ارگان های و سازمان های بزرگ در این زیمنه است و میتواند بصورت همکاری نیز فعالیت نماید.

امکان تولید قطعات با ابعاد دقیق و شکل های متنوع را با دستگاه های cnc میتوانید داشته باشید. قطعاتی شامل: کابینت، پنجره میز و صندلی تابلو مغازه و فروشگاه و … که میتواند بسیار حساس و با ظرافت باشد را میتوانید با دستگاه های cnc چوب تولید کنید.

مزیت های دستگاه سی ان سی

مزایای روتر چوب CNC (در مقایسه با دستگاه معمولی) به شرح زیر است:

درجه بالایی از اتوماسیون

کیفیت پایدار

بهره وری بالا

پردازش شکل های پیچیده

پیاده سازی CAD/CAM آسان است

دارای قابلیت اجرای 2D، 2.5D و 3D

بهره گیری و تجهیز کارگاه های چوب به دستگاه های cnc میتواند یکی از مزیت های بسیار خوب بشمار آید. ایجاد خلاقیت در ساخت و تنوع بالا و همچنین کاهش هزینه میتواند هر کاربری را شگفت زده کند.

اجرای بی عیب و نقص طرح های پیچیده و خاص یکی از ویژگی های استفاده از دستگاه های cnc چوب است که باید توسط متخصصین با تجربه صورت گیرد. بکار گیری دانش روز و تجربه بالا در نیل چوب موجب شده تا بهترین طرح ها، با منصفانه ترین قیمت ها را اجرا کنیم.

Related Posts