آشپزخانه و کابینت, طراحی کابینت

سبک ها و مدل های محبوب کابینت در سال 2024

مدل های جدید کابینت

کابینت ها در ایجاد فضاهای مفید و طراحی آشپزخانه مورد علاقه شما نقش مهم و اساسی دارند، بنابراین تصمیم گیری در مورد ساخت سبک جدید، مدرن و دقیق کابینت آشپزخانه باید در اولویت قرار گیرد. ارتقاء ظاهر کابینت آشپزخانه شما از متوسط به خارق العاده، مستلزم توانایی مقایسه جدیدترین سبک ها و گزینه های کابینت است که با توجه به فضا و نیاز شما، تعداد زیادی از طرح ها و رنگ های جدید وجود دارد! هنگام برنامه ریزی برای ساخت و یا بازسازی کابینت آشپزخانه سفارشی، از راهنمای جامع انتخاب کابینت استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که آشپزخانه جدید شما با کابینت هایی مطابق با سبک و نیاز شما طراحی ، تجهیز و ساخته شده است.

با نگاهی به آینده در سال 2024، کابینت های های گلس، همچنان محبوب ترین هستند، اما این تنها گزینه نیست. سبک های صفحه تخت و درونی نیز در تیتر اخبار هستند. همچنین می‌توانید سبک‌ها را با هم ترکیب کنید تا ظاهری واقعاً سفارشی داشته باشید.

آناتومی درب کابینت آشپزخانه

به عنوان قابل مشاهده ترین ویژگی کابینت شما، درب های کابینت در تعریف سبک آشپزخانه شما بسیار مهم است. می‌توانید سبک نو و یا شخصیت خاصی را اضافه کنید، آن را ساده نگه دارید یا چیزی را بیابید که تعادلی بین این دو برقرار کند. یعنی مدرن ، حدید و شیک باشد و درک مفیدی از محیط را ارائه کنند. نحوه ساخت کابینت ها اولین قدم برای تعیین سبک های مناسب فضای شما است.

کابینت ها از جعبه ها، قاب های صورت، کشوها، راهنماهای کشو، قفسه ها، لولاها و درها تشکیل شده اند.

انواع پنل درب کابینت

پانل های درب کابینت دارای سه سبک هستند: روکش کامل، روکش جزئی و داخلی.

 درهای کابینت روکش کامل: سبک درب کابینت روکش کامل دارای یک قاب چهره کابینت است که اطراف هر در و جلوی کشو را نشان می دهد. این طراحی ظاهری مدرن و ظاهری بدون درز ارائه می دهد.

 درهای کابینت روکش جزئی: این درها با درب روکش 1/2 اینچی و جلوی کشو طراحی شده اند که تقریباً 2 اینچ از قاب صفحه کابینت را بین درها باز می کند. درب های روکش جزئی که به عنوان سبک استاندارد یا نیمه روکش نیز شناخته می شوند، ظاهر کابینت آشپزخانه سنتی تری را ایجاد می کنند.

 درهای کابینت داخلی: درب های داخلی در چارچوب کابینت قرار می گیرند و هم سطح با صفحه کابینت قرار می گیرند. لولاهای در می توانند آشکار یا پنهان شوند. درب های داخلی ظاهری صاف و تمیز دارند، اما معمولاً هزینه بیشتری نسبت به سایر طرح ها دارند.

سبک های محبوب درب کابینت آشپزخانه

روند کابینت آشپزخانه در طول سال ها تغییر می کند، اما ما شاهد بازگشت بسیاری از سبک های قدیمی به مد هستیم. کابینت های وکیوم و ممبران ، نمونه هایی هستند که در حال حاضر مرسوم هستند، همه چیز در مورد اجرا و تطبیق کابینت های شما با سبک کلی آشپزخانه و خانه شما است.

این سبک های کابینت آشپزخانه در زیر به طور فزاینده ای در بین صاحبان خانه و طراحان محبوب شده است. اگر سبکی را که دوست دارید نمی بینید، از شما استقبال می کنیم که عکس های آشپزخانه ما را مرور کنید تا سبکی را که مناسب شماست پیدا کنید!

کابینت آشپزخانه صفحه تخت

سبک درهای کابینت تخت دارای فرمی مینیمال با خطوط و خطوط سخت و تیز است. این باعث می شود تا این نوع کابینت برای همه کسانی که خواهان سادگی و جزئیات کمتر در طراحی آشپزخانه خود هستند مناسب باشند.

اسلب

نام دیگری که در اطراف پرتاب می شود درب دال است که در اصل یک صفحه تخت است. در این نسخه، با ظاهری اروپایی همراه است که دارای پانل های چوبی غنی است. بسیاری از انواع ارزان تر، روکش ظریفی را ارائه می دهند که به همان اندازه غنی است و بودجه شما را کاهش نمی دهد. درست مانند پانل های تخت، یک درب اسلب نیز همان سطح تمیز را ارائه می دهد که به راحتی پاک می شود. از آنجایی که بیشتر این سطوح چوب طبیعی هستند، با درزگیرهای چوب طبیعی آب بندی می شوند.

اگر پانل دال‌ای را پیدا کنید که دارای درزگیر یورتان باشد، بهتر است، بنابراین تمیز کردن منظم آن‌ها را همیشه جدید به‌نظر می‌آورد.

Related Posts