آشپزخانه و کابینت

کابینت آشپزخانه مدرن و جدید

کابینت مدرن

طراحی و اجرای کابینت بسیار مهم است و باید با فضای خانه و آشپزخانه همخوانی داشته باشد. طراحی آشپزخانه برای فضای کوچک بسیار متفاوت است و انتخاب المان ها باید به دقت انجام شود. کابینت های مدرن یک نوع سبک جدید است که دربین مشتریان بسیار پر طرفدار است.

سادگی در این نوع کابینت ها نظر هر بیننده ای را بخود جلب میکند. در واقع یک آشپزخانه مدرن را می توان با تمامی سطوح صاف، و حتی بدون شیب و شکل هندسی و همچنین استفاده از حداقل تزئینات به همراه شاخص های مهمی همچون شفافیت، براق بودن، طراحی زاویه دارتر ، سادگی در درها و چارچوب هایش تعریف کرد. 

با گروه کابینت سازی نیل چوب در ادامه همراه باشید تا شما را با طراحی کابینت آشپزخانه مدرن آشنا کنیم.

کابینت مدرن چیست؟

در بین کابینت های آشپزخانه کابینت مدرن آشپزخانه ساده ترین است. تعریف سادگی چیست؟

  1. سادگی یعنی کمترین استفاده از درب های منبت یا شکل دار در کابینت
  2. استفاده بجا از رنگ های ملایم یا تند و همچنین کمترین استفاده از درب هایی با سطح منحنی و بالشی شکل
  3. حذف تاج و مواردی که برای دکور استفاده میشود
  4. استفاده از دستگیره های ساده و بدون نقش های سنتی

در مواردی از انواع کابینت آشپزخانه مدرن سادگی کابینت ها به اندازه ای است که حتی دستگیره های کابینت نیز از بدنه کابینت حذف شده اند. در واقع تنها چیزی که بر روی این کابینت ها قابل مشاهده می باشد، مرز باریکی است که در قسمت اتصالات کابینت دیده می شود. و همین امر میتواند خستگی را از چشم شما بگیرد و باعث شود تا آرامش در محیط جاری شود.

در بسیاری از انواع کابینت آشپزخانه مدرن و شیک ارتفاع کابینت به گونه ای است که از سقف تا کف آشپزخانه را پوشش می دهد. و بیشتر مناسب آشپزخانه های کوچک می باشد، که باعث میشود تا علاوه بر ایجاد فضای زیاد برای استفاده ، از لحاظ بصری نیز فضا را زیاد جلوه دهد. در آشپزخانه های بزرگ و همسطح با فضای مجاور نیز می توان با استفاده مناسب از کابینت آشپزخانه مدرن ، جلوه زیبایی در محیط به وجود آورد. همچنین در موارد زیادی برای میز کابینت آشپزخانه مدرن، از جزیره استفاده می شود، ولی باید به این نکته نیز دقت کرد که نیاز کاربران در نهایت حرف آخر را می زند.

استفاده مناسب از فضا توانایی مهمی است که طراح باید به آن دقت لازم را داشته باشد. عدم ازدست دادن فضا های مهم و گوشه ها میتواند علاوه بر زیبایی کارایی کابینت را نیز افزایش دهد و این یعنی اصول طراحی کابینت در آشپزخانه.

اجرای کابینت متناسب با سلیقه شما

نیل چوب میتواند بیش از 90 درصد سلیقه شما را در طراحی کابینت اجرا کند. و در عین حال از اصول طراحی نیز فاصله نگیرد. توانایی طراحان ما با توجه به قدرت اجرای بالا در متخصصین ما باعث شده تا مشتریان ما رضایت کامل از روند طراحی و اجرای کابینت داشته باشند.

کدام المان برای شما اهیت بالا تری دارد؟

1- طراحی و زیبایی ؟

2- کارایی و ایجاد فضای مناسب؟

ما میتوانیم هر دو را در اختیار شما قرار دهیم.

کابینت مدرن برای فضای کوچک

استفاده از انواع چوب های وکیوم و ممبران در پیاده سازی کابینت های مدرن و جدید میتواند بسیار متفاوت باشد و ظاهر آشپزخانه شما را تحت تاثیر قرار دهد. برای اینکه بتوانید علاوه بر زیبایی کیفیت را نیز پیاده سازی کنید این روش بسیار موثر است.

در طراحی کابینت کلاسیک ، باید به جزئیات و طراحی آن توجه ویژه ای می شود به صورتی که این سبک از کابینت معمولا دارای حکاکی هایی است که فضایی اشرافی و سلطنتی را در ذهن بیننده ایجاد می کند.
اما کابینت آشپزخانه های مدرن ظاهری زیبا و ساده و بدون جزئیات غیرضرروی دارند، کابینت های مدرن و کلاسیک دو سبک در طراحی کابینت بوده که سرمنشا پیدایش سبک های دیگر نیز هستند.