دکور مغازه و فروشگاه

خلاقیت در ساخت دکور مغازه

خلاقیت در ساخت دکور مغازه

اگر قصد دارید تا ویترین و یا دکور مغازه را طراحی و اجرا کنید ، پیشنهاد میکنیم با نیل چئب در ادامه همراه باشید تا ایده های خوبی را در ذهن شما تداعی کنیم. ما سعی کردیم تا به انواع دکور و ویترین بپردازیم. از دیوارهای برجسته با رنگ‌های روشن گرفته تا کاغذ دیواری بافت‌دار، در اینجا برخی از بهترین ایده‌ها برای ایجاد دیواری بیان شده است که دکوراسیون منزل شما را به سطح بالاتری برساند.

آیا از خیره شدن به دیوارهای ساده خانه خود خسته شده اید؟ آیا به این فکر میکنید که میتوانید با ایجاد تغییراتی در ویترین فروشگاه خود جذابیت خوبی برای مشتری ایجاد کنید و نظر آنها را جلب کنید؟

افزودن یک دیوار بیانی می تواند یک راه ساده و مفید و در عین حال بسیار تاثیر گذار برای تغییر ظاهر و احساس در هر فروشگاهی باشد. به طور سنتی، یک دیوار استیشن معمولاً با یک انفجار رنگ یا یک عنصر قابل توجه که توجه را به یک فضا جلب می کرد مشخص می شد.

برای اجناس قفسه ای از طرح های طبقه بندی شبکه ای استفاده کنید

چیدمان فروشگاه به چیدمان استراتژیک وسایل دائمی در یک فروشگاه اشاره دارد که برای ایجاد یک تجربه خرید مثبت و ترویج خرید طراحی شده است. چیدمان مناسب فروشگاه با توجه به نوع کالایی که می فروشید، میزان متراژ مربعی که در اختیار دارید و اینکه چگونه می خواهید ترافیک در فضای شما حرکت کند تعیین می شود. با ملاحظات صحیح، چیدمان فروشگاه می تواند فروش شما را افزایش دهد و تجربه لذت بخشی برای مشتری ایجاد کند.

سبزه طلایی است

گرایش سبز را می‌توان برای فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها نیز اعمال کرد: در هر شکل و اندازه موجود است، گیاهان آویزان و میکرو به مکان نزدیک شما می‌آیند. به طور کلی، ساکولنت ها راه حلی هستند، زیرا آنها تقریباً نیازی به نگهداری ندارند و با سرعت های سرسام آوری رشد می کنند.

برای ایجاد بیشترین فضای دیوار از پلان طبقه حلقه استفاده کنید:

یک طرح طبقه حلقه ای (در زیر نشان داده شده است) به حداکثر رساندن فضای دیوار کمک می کند و خریداران را در یک مسیر مشخص هدایت می کند. برای فروشگاه هایی که پوشاک، لوازم جانبی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، محصولات مراقبت شخصی و اقلام خرده فروشی تخصصی می فروشند، ایده آل است.

فروشگاه خود را برای نمایشگاه راه اندازی کنید

نمایشگاه زمانی است که از فضای فیزیکی خرده فروشی خود برای نمایش محصولات استفاده می کنید. مشتریان ممکن است خرید را در فروشگاه انجام دهند یا نکنند. در بسیاری از موارد، خریدهای داخل فروشگاه در تاریخ بعدی (اغلب از طریق تحویل) انجام می شود.

این مدل برای فروشگاه های مبلمان، دکور خانه و خرده فروشی های تجربی معمول است. پلان های طبقه اجباری (در زیر نشان داده شده است) در این سناریوها به خوبی کار می کنند و خریداران را از طریق یک مسیر از پیش تعیین شده راهنمایی می کنند تا آنها را در معرض هر محصول قرار دهند.

نمایش آنچه در پشت صحنه می گذردبه خریداران نگاهی به نحوه تولید محصولات خود بدهید. یک بوتیک مد طراحان سطح بالا چیزی بیش از یک فروشگاه خرده فروشی است. همچنین برای کسانی که علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد طراحی مد و نحوه خیاطی هستند، کارگاه ها و کلاس هایی برگزار می کند. در واقع بیشتر طرح های آن در محل کار دستی است.

شما میتوانید از همین موضوع استفاده مفید کنید و جذابیت بالایی برای مشتریان خود ایجاد کنید.

نمایشگرهای خلاقانه چشم نواز را ایجاد کنید

طراحی فروشگاه خرده فروشی شما از بیرون با نمایشگرهای ویترین شما شروع می شود. نمای بیرونی فروشگاه شما اولین تصور را ایجاد می کند و باید رهگذران را به فروشگاه شما جذب کند.

از رنگ های روشن، طراحی خلاقانه و قرار دادن هوشمندانه محصول برای ایجاد چیزی موثر و زیبا استفاده کنید.

با تابلوهای دیجیتال توجه را جلب کنید

تابلوهای دیجیتال از LCD، LED و Projection برای نمایش تصاویر دیجیتال و ویدئو، پخش رسانه و نمایش اطلاعات استفاده می کنند. شما همچنین می توانید تعاملی مانند فعال سازی حرکتی یا نمایشگرهای صفحه لمسی را در خود جای دهید.

فضاهای چوبی در کنار نمایشگر های دیجیتال میتوانند جذاب باشند و گرمای خوبی به مغازه بدهند.

نقاط کانونی ایجاد کنید

نقاط کانونی قطعات نمایشی در فروشگاه شما هستند که برای جلب چشم و راهنمایی مشتریان در فضای شما طراحی شده اند.

نقاط کانونی خود را به عنوان پله هایی برای فروشگاه خود در نظر بگیرید. خریداران به دلیل جذابیت بصری خود به طور غریزی به سمت آنها جذب می شوند، بنابراین این نقاط دیدنی به طور طبیعی افراد را در فضای شما راهنمایی می کند. نقاط کانونی خود را در تمام مناطقی که می خواهید مشتریان به آن سفر کنند قرار دهید و مطمئن شوید که آنها محصولات و خدمات را در نقاط تعیین شده خود منعکس می کنند.

از نمایش بیش از حد محصول خودداری کنید

بی نظمی بدترین دشمن طراحی فروشگاه است. با توانایی خریداران برای حرکت بصری و فیزیکی در فضای شما تداخل می کند و می تواند یافتن اقلام را دشوار کند. به علاوه، یک فروشگاه نامرتب می تواند این تصور را ایجاد کند که برند شما نادیده گرفته شده و سازماندهی نشده است.

برای جلوگیری از مشکلات یک فروشگاه بیش از حد شلوغ، ابتدا باید مقدار مناسب محصول را برای فضای و نوع کسب و کار خود تعیین کنید. به طور کلی، فروشگاه‌های گران‌قیمت باید محصولات کمتری را به نمایش بگذارند و فضای بدون استفاده بیشتری را در زمین باقی بگذارند، زیرا این امر ارزش درک شده کالا را افزایش می‌دهد. از سوی دیگر، فروشگاه های بزرگ یا ارزان قیمت باید از هر اینچ فضایی که دارند استفاده کنند، زیرا این تصور را تقویت می کند که خریداران در حال معامله هستند.

از محصولات به عنوان دکور استفاده کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای به حداکثر رساندن حجم کالاها در کف خود بدون ایجاد شلوغی یا صرف هزینه برای دکوراسیون فروشگاه این است که به جای آن از محصولات خود استفاده کنید. برای مثال، در بوتیک من، لباس‌ها را روی قفسه‌هایمان هماهنگ می‌کردیم، شمع‌هایمان را روی قفسه‌ها با طرح‌های جذاب قرار می‌دادیم و از قلاب‌ها برای آویزان کردن کلاه روی دیوار و ایجاد نمایشگرهای دیواری استفاده می‌کردیم.

Related Posts