دکور مغازه و فروشگاه

دکور مغازه ساده

دکور مغازه ساده

اگر نیاز به دکور مغازه دارید و سادگی مد نظر شماست به نیل چوب بیشتر توجه کنید. ما در این مجموعه میکوشیم تا ایده های جالب و راهکار های مناسبی برای طراحی و ساخت دکور مغازه به شما معرفی کنیم.

دکور مغازه

ایده هایی برای دکوراسیون مینیمالیستی برای فروشگاه خرده فروشی شما

نکاتی که برای طراحی دکوراسیون مغازه کوچک یا به اصطلاح خرده فروشی باید به آن دقت کنیم. اکثر مشتریان وقتی وارد یک فروشگاه لباس کوچک میشوند ابتدا به داخل آن نگاه میکنند. حال و هوای دکور و اجناس را بررسی میکنند. به همین دلیل هر زمان که به فضای داخلی مغازه فکر میکنید ، ایجاد یک ارزش زیبایی شناختی پیچیده بسیار مهم و ضروری است.


یکی از مواردی که صاحبان مشاغل سطخ بالا را از رقبای خود متمایز میکند این است. شما باید طراحی خود را کاملا هماهنگ و مرتبط انجام دهید. یکی از بهترین راه‌ها برای زیباتر کردن لباس‌فروشی کوچک‌تان با نور زیاد است. برای رسیدن به این هدف می توان چندین پنجره را در ساختار یک مغازه گنجاند. تجربه نشان داده است که، تامین نور کافی در یک فروشگاه کوچک باعث افزایش بهره وری می شود. مشتریان همچنین به زیبایی و محتوای فروشگاه شما اهمیت می دهند. همچنین باید هزینه های روشنایی را کاهش دهید و هزینه های برق روزانه را حذف کنید.

ولی ممکن است فروشگاه شما قابلیت ایجاد پنجره را نداشته باشد. خب باید حس آن را در طراحی ایجاد کنیم.

نکات مهم در طراحی دکور فروشگاه

برای صاحبان فروشگاه های لباس کوچک، باید مبلمان تخصصی را بگنجانید و به طور موثر ترتیب دهید. این باعث می شود افراد بیشتری وارد فروشگاه شما شوند. برای رسیدن به این هدف، پایه‌های نمایش خود را طوری بچینید که بتوانید لباس‌های خود را بدون اشغال فضای زیاد نشان دهید.

همچنین باید با سایر اجزای داخلی هماهنگی داشته باشید. ما توصیه می کنیم از سبک مینیمالیستی استفاده کنید زیرا شیک و مدرن است. یک پایه چند بعدی برای کمک به برجسته شدن لباس شما در دسترس است.

طراحی داخلی مینیمالیستی گزینه دیگری است. اثر طراحی نهایی با استفاده از یک رویکرد ساده به دست خواهد آمد. برای مغازه کوچک خود، از مواد جسورانه استفاده کنید تا نتیجه خوبی بگیرید. آینه ها، قفسه های نمایشگر و میزهای مرمری همگی باید بخشی از این کار باشند. برای فضای داخلی خود، از استفاده از اشیاء بیهوده باروک خودداری کنید.

یک فروشگاه لباس کوچک با طرح‌های هندی

هند به دلیل تولید مواد پر جنب و جوش که در دکوراسیون خانه بسیار عالی به نظر می رسد مشهور است. جهان از روشنایی رنگ های زنده آگاه است. مراقب باشید که به رنگ سطح، لهجه های طرح و پارچه لباس خود زمان کافی برای خشک شدن بدهید. برای بوتیک های لباس های کوچک، یک محیط وینتیج جذاب و شیک ایده آل است. این تأثیری بر افزایش خلاقیت و ظرافت دارد که هر دو برای فروشگاه شما بسیار مهم هستند. اقلام قدیمی و دست ساز انسان را برای طراحی خود تهیه کنید. علاوه بر این، برای ایجاد فضای مناسب، فضای داخلی مغازه شما باید در درجه اول قهوه ای باشد. البته انتخاب رنگ میتواند به سلیقه شما نیز بستگی دارد.

در حالی که بسیاری از گرافیک های تصویری محبوب وجود دارد، تصاویر سه بعدی چیزی است که خریداران را بیشتر به خود جلب می کند. این تصاویر از گرافیک های پیشرفته برای انتقال زیبایی این مکان استفاده می کنند. بهترین شما فردی با کلاس است و این طراحی سه بعدی تمام منحنی های مناسب را به نمایش می گذارد. مشاوران نیل چوب آماده اند تا هر راهنمایی که نیاز دارید انجام دهند.

یک فروشگاه لباس کوچک با رنگ های هماهنگ

یک طرح رنگ عالی برای فروشگاه لباس کوچک شما مورد نیاز است تا به جلوه دادن رنگ کمک کند. رنگ ها را می توان در یک الگوی دلپذیر قرار داد تا با چیدمان فروشگاه شما مطابقت داشته باشد. این امر به ویژه در صورتی مفید است که به یک فروشگاه جمع و جور با لوازم جانبی کافی نیاز دارید. کلاه، روسری و عینک آفتابی چند اکسسوری احتمالی هستند. اگر فروشگاه شما را با ترکیب رنگ های زیاد طراحی کنید جذاب تر به نظر می رسد. و اگر سادگی مد نظر شماست باید از نور های متفاوت پرهیز کنید.