آشپزخانه و کابینت

برش و شکل دهی چوب

خدمات سی ان سی

حتما برای شما نیز پیش آمده است که طرحی در ذهن خود داشته باشید ولی نتوانید آن را با تمام جزئیات اجرا کنید. خب جای نگرانی نیست، چراکه این کار نیاز به دستگاه های پیشرفته دارد و باید با اصول طراحی انجام شود.

برش چوب CNC رایج ترین و توصیه شده ترین روش برای برش چوب است که کارآمد و دقیق است و با ظرافت انجام میشود. برش انواع چوب اعم از چوب نرم، چوب سخت، تخته سه لا و … با استفاده از دستگاه های CNC کنترل شده توسط کامپیوتر انجام می شود. روتر CNC عمدتا برای برش و شکل دادن به چوب های ساده و پیچیده با دوک و برش های مختلف استفاده می شود.

معمولاً برش حکاکی اره صاف و برش ربع اره چوب انجام می شود که در نتیجه چوب با اشکال و اندازه های مطلوب به دست می آید. سپس از این چوب عمدتاً برای ساخت مبلمان استفاده می شود. اشکال چوب را با دقت بالا و طرح هایی با دقت بالا ارائه می دهد، بنابراین برای اهداف تزئینی مختلف استفاده می شود.

نیل چوب CNC اینجاست تا تمام خدمات مسیریابی CNC شما را با استفاده از روتر پیشرفته CNC ما در کارگاه پیشرفته ارائه دهد.

نیل چوب خدمات برش CNC با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های CNC در کارگاهی مجهز و پیشرفته، خدمات حرفه ای سی ان سی و ماشینکاری CNC برای مشتریان خرده و تجاری ارائه می دهد.

ما توانایی مدیریت هر دو پروژه در مقیاس کوچک و بزرگ را داریم و در عین حال برای پشتیبانی از طرح های سفارشی کوچکتر و نمونه سازی سریع انعطاف پذیر هستیم.

ما قطعات برش دقیق CNC را با نرخ برش بسیار مناسب ارائه می دهیم. تجربه چندین ساله ما همراه با یک تیم اختصاصی و تاسیسات تولیدی به این معنی است که ما در پردازش مواد ورق کارآمد و دقیق هستیم:

ام دی اف
تخته سه لا توس
تخته سه لا صنوبر
OSB
تخته مبلمان تزئینی سبک
فوم
والکرومات
تخته سه لا صنوبر
هیئت بوفالو
استوکبرد
صاف کردن میز رزین و اسکیمینگ
نایلون
HDPE
پی وی سی و خیلی چیزهای دیگر