دکور مغازه و فروشگاه, مطالب

ساخت دکور مغازه با کمترین هزینه

ساخت دکور مغازه با کمترین هزینه

دکور مغازه

طراحی دکور مغازه وفروشگاه بسیار اهمیت بالایی دارد و این موضوع بر هیچ فروشنده ای پوشیده نیست. همه فروشنده ها دوست دارند تا دکوری خاص و زیبا داشته باشند و بتوانند نظر مشتریان را جلب کنند. رقابت در بین فروشگاه های بسیار بالا است و همین امر میتواند شما را به فکر وادار کند تا ویترینی جذاب و مشتری پسند را طراحی و اجرا کنید.

ایده های زیادی برای ویترین مغازه و فروشگاه وجود دارد که میتوان از آنها الهام گرفت ولی نکته مهم در ساخت دکور مغازه اجرای ویترین با هزینه مناسب است.

به همین دلیل میخواهیم ساخت ویترین مغازه با هزینه کم را با هم بررسی کنیم. با نیل چوب همراه باشید.

به چند دلیل ویترین از اهمیت بالایی برخوردار است. اول اینکه میتواند توجه مشتریان را به خود جلب کند و آنها را به داخل مغازه بکشاند. دوم این که میتواند اجناس شما را نمایش دهد و معرفی اولیه محصول شما را انجام دهد. سوم اینکه ویترین میتواند اعتماد مشتریان را به شما بالا ببرد.

چند ایده ساخت ویترین

استفاده از شلف چوبی

استفاده از شلف های چوبی میتواند در ایجاد ویترین جذاب به شما کمک کند. شما میتوانید با توجه به نوع محصول خود از شلف های مختلف استفاده کنید تا محصول شما نمای بهتری داشته باشد. نورپردازی هوشمند میتواند محصولات شما را بهتری نمایش دهد و مخاطب را برای لحظاتی جذب خود کند.

بکار گیری خلاقیت

شما میتوانید با کمی خلاقیت و خارج شدن از عرف دیزایی خاص برای محصولات خود ایجاد کنید. در اصول دکوراسیون داخلی ، یک دیوار با رنگی پررنگ این تصور را بوجود می آورد که فضا در حال دور شدن می باشد. نقاشی کردن یک دیوار با یک رنگ پررنگ، راهی مقرون به صرفه و موثر نه تنها برای جالب تر کردن فضا است، بلکه فضا را نیز بزرگتر نشان می دهد. بقیه دیوار ها را روشن رنگ کنید. بهتر است حالا که مغازه شما کوچک است ان را از سادگی در بیاورید و با افزودن بافت و الگو به دیوار مغازه تان را چشم نواز تر کنید.

استفاده از پنجره در مغازه کوچک

نور طبیعی و پنجره ها می توانند به سادگی یک فضای کوچک را بزرگتر نشان دهند. اگر شما بتوانید و امکان افزودن پنجره را داشته باشید، به دکوراسیون مغازه کوچک خود روح بیشتری داده اید. برای پنجره خود از پرده های بلند استفاده  کنید. اگر امکان افزودن پنجره را ندارید، آیینه های باریک از راه های دیگر برای ایجاد اثرات پنجره در دکوراسیون مغازه کوچک شما می باشد. بدین وسیله تصوری از نور و جنب و جوش در یک فضای کوچک بوجود می آورید که باعث بزرگ تر جلوه دادن مغازه خواهد بود.

پرهیز از به هم ریختگی و بی نظمی

در یک مغازه کوچک بایستی بتوانید نظم و خلوتی فضا را حفظ کنید در غیر این صورت منظره جالبی در مغازه کوچکتان نخواهید داشت. شما نمی توانید کالاهای زیادی به مغازه خود اضافه کنید. همچنین سعی کنید با استفاده از رنگ های خنثی مانند فیلی و خاکستری برای وسایل به مغازه آرامش دهید. جایگزین کردن آیتم های بزرگی مانند مبلمان با تزیینات کوچکی مانند گلدان یا بالش های کوچک هم توصیه ماست.

ما در نیل چوب با بهره گیری از تیمی با تجربه و استفاده از دستگاه های مدرن میتوانیم تجارب خود را برای ساخت دکور مغازه در اختیار شما قرار دهیم. اجرای پروژه های موفق و علم به روز متخصصان ما میتواند با کمترین هزینه و زمان بهترین ویترین را برای شما طراحی و اجرا کند.

نیل چوب بواسطه بهره گیری از دستگاه های مدرن و ارائه کار بدون واسطه میتواند کمترین هزینه را برای ساخت دکور چوبی و ویترین مغازه در اختیار شما قرار دهد.

چند راه کاربردی برای کاهش هزینه

یکی از روش های موثر در کاهش هزینه در ساخت ویترین یا دکور مغازه استفاده از لوازم بی ارزش است. وسایلی مانند بشکه یا صندلی های قدیمی که میتواند با کمی رنگ آمیزی نمای بسیاری خوبی را در اختیار شما قرار دهند.

خارج کردن قسمت های بی اهمیت از دید مشتری نیز میتواند در کاهش هزینه های ساخت دکور بسیار موثر باشد. بطور مثال تاریک کردن سقف های بلند که از دید مشتری پنهان بماند. یا رنگ کردن بخش های نامتعارف مانند درب تابلو برق کنتور با رنگ های تیره که از دید مشتری مخفی شوند.

توصیه ما این است که حتما با افراد متخصص مشورت کنید و از راهنمایی آنها بهره ببرید. ایده های ما در نیل چوب میتواند شما را شگفت زده کند.

Related Posts