آشپزخانه و کابینت, طراحی کابینت

سفارش کابینت ممبران

سفارش کابینت ممبران

کابینت های ممبران نسل جدیدی از کابینت ها بشمار میروند که میتواند تمام جذابیت های بصری را در آشپزخانه شما پیاده کنند.

این نوع از کابینت ها بدلیل مقاوم بودن و زیبایی ، توانسته اند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند.

پیاده سازی کابینت های ممبران نیازمند کارگاه های مجهز ، با بهره گیری از دستگاه های مدرن و روز می باشد و همچنین باید توسط متخصصی امر انجام شود.

قیمت کابینت ممبران

کابینت های ممبران یا وکیوم هنگام قیمت گذاری میتوانند متاثر از چند عامل باشند. قیمت روزی کابینت های ممبران میتوند به قیمت دلار وابسته باشد ولی در کارگاه هایی که خود تولید کننده این نوع چوب هستند افزایش قیمت و یا نوسان قیمت میتواند بسیار کم باشد.

بسیاری از نصب کننده ها و فروشندگان کابینت های ممبران واسطه هایی هستند که اقدام به خرید وفروش کابینت ممبران میکنند و طبیعتا نمیتوانند قیمت خوبی را در اختیار مشتری قرار دهند.

فروشگاه هایی که با ظاهری زیبا و ویترینی جذاب نظر مشتریان را به خود جلب میکنند. ولی ما در مجموعه نیل چوب با بکارگیری دستگاه های سی ان سی وکیوم پیشرفته توانایی ساخت و اجرای هز نوع طرح و سبکی را داریم.

نیل چوب با استفاده از کارشناسان با تجربه و بهره گیری از دستگاه های مدرن توانسته تا بهترین طرح ها و سب ها را براحتی پیاده سازی کند و همین امر موجب شده تا کارنامه ای درخشان در این صنعت از خود به جای بگذارد.

سفارش کابینت ممبران

در هنگام سفارش کابینت، موضوع منصفانه بودن قیمت این نوع کابینت ها (کابینت ممبران) همیشه یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مشتریان بوده است. بسیاری فکر میکنند که چون سبکی جدید و مقاوم است حتما از قیمتی بالا نیز برخوردار است ولی ما در نیل چوب میتوانیم قیمتی مناسب را بشما ارائه کنیم.

در واقع قیمت بالا توسط واسطه ها در این صنف ارائه میشود که باعث شده تا کاربران نتوانند هر آنچه که میخواهند را در آشپزخانه خود پیاده کنند.

نیل چوب میتواند تمام خواسته های شما را به اجرا درآورد و بدون نگرانی در مورد هزینه ها نیاز شما را براورده کند.

شما میتوانید جهت سفارش ساخت انواع کابینت آشپزخانه ممبران همین حالا با همکاران ما در نیل چوب تماس بگیرید. ما دارای بیش از ۲۰ سال سابقه در طراحی و ساخت کابینت هستیم. این مجموعه خدمات بازدید و مشاوره را به صورت رایگان انجام می دهد.

جدید ترین طرح های کابینت روکش ممبران

کابینت های ممبران در رنگ های متنوعی ارائه شده اند. انتخاب نوع رنگ باید متناسب با محیط شما و سازگاری کامل انجام شود. میزان فضای مفید در آشپزخانه و جهت قرار گیری آشپزخانه شما میتواند در انتخاب رنگ بسیار متاثر باشد.

آیا آشپزخانه شما دارای نورگیر است یا نه؟ ما میتوانیم طرح های متنوعی را در اختیار شما قرار دهیم و توانایی پیاده سازی هر نوع طرح و رنگی را داریم.

کابینت های ممبران با تنوعی بالا میتوانند انتخاب شما را ساده تر کنند. شما هر نوع طرح و رنگی را میتوانید با ممبران در آشپزخانه خود پیاده سازی کنید. ما میتوانیم فیمت مناسب را بعنوان یکی از مزیت های این نوع کابینت ارائه کنیم. نیل چوب بدلیل حذف واسطه توانسته تا صرفه جویی بالایی در هنگام ساخت کابینت ارائه کند.

شما بدون نگرانی در مورد قیمت میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از خدمات ما بهره مند شوید.

روکش ممبران کلاسیک

البته که این نوع کابینت می تواند هم به صورت مدرن و هم به صورت کلاسیک تولید و ساخته شود. این میتواند متناسب با نوع سبک دلخواه شما صورت گیرد. اما به دلیل نوع برش هایی که در ممبران انجام میشود، بیشتر در سبک کلاسیک تولید شده و طرفداران آن نیز ممبران را بیشتر در سبک کلاسیک سفارش می دهند. بدیهی است که اگر طراحی این کابینت ساده و بدون نقش و نگار یا می توان گفت با حداقل نقوش باشد مدرن و اگر دارای نقوش و کنده کاری های خاص خود باشد کلاسیک است.

کابینت کلاسیک ممبران به دو شکل کم کار و پرکار تولید می شود که نوع کم کار طبیعتا نقوش کمتری داشته و ساده تر بوده و نوع پرکار نقوش بیشتری دارد. بیشتر کابینت های ایرانی این نوع پرکار است و قیمت بالاتری نسبت به نوع کم کار دارد.

در سبک های جدید اجرای ساده و با کمترین نقوش میتواند جذابیت بالایی را ایجاد کند. انتخاب نوع طرح باید با محیط شما سازگاری کامل داشته باشد.

ما نگرانی شما را در مورد قیمت درک میکنیم. هزینه های بالا در هنگام ساخت کابینت یکی از عوامل منصرف کننده مشتریان است که با همان کابینت های کهنه و قدیمی خود کنار بیایند. ولی نیل چوب میتواند راهنمای شما در ساخت و اجرای یک کابینت جدید با قیمت عالی باشد.

آیا کابینت ممبران ضد آب است؟

به دلیل اینکه بیشتر کابینت های ممبران زیبا، ساده و در رنگ های روشن تولید می شوند مسئله نظافت یا شستشوی آن ها به یک دغدغه تبدیل شده است.  بهتر است برای تمیز کردن این کابینت ها از دستمال های نانو که کمی به آب آغشت شده و نرم بوده و پرزی از خود به جای نمی گذارند، استفاده کرد.

اگر لکه های عمیقی از کثیفی را بر روی سطح کابینت مشاهده کردید، بهتر است حداکثر ماهی یک بار با محلول سرکه، آب و جوش شیرین آن را تمیز نمایید. در صورت مشاهده گرد و غبار در بین منبت ها از سری کوچک جاروبرقی کمک گرفته و سپس آن را با یک دستمال نرم نمدار تمیز نمایید.

اینکار باعث طول عمر بیشتر کابینت خواهد شد. استفاده بی رویه از آب در هنگام شستشو میتواند باعث کدری در رنگ کابینت ها شود و ما زیاد توصیه نمیکنیم.

لایه پی وی سی به کار رفته روی کابینت ممبران باید از جنس مرغوبی تهیه شود. لذا این نکته را حین استعلام قیمت در نظر بگیرید و درباره‌ آن از کابینت ساز سوال کنید. اجرای کابینت ممبران میتواند بسیار حساس و با اهمیت باشد. شما باید حتما به این نکته دقت کنید که روکش های بکار رفته از مرغوب ترین روکش های موجود در باراز باشد تا عمر کابینت را به حد اکثر برسانید.

تلفن سفارش کابینت ممبران

شما میتوانید برای سفارش خود با شماره ۰۹۱۲۶۷۷۶۸۱۲ تماس حاصل نمائید.

Related Posts