طراحی کابینت, مطالب

تفاوت درب کابینت ممبران و درب کابینت وکیوم چیست ؟

تفاوت ممبران و وکیوم

یکی از سوالات پر تکرار در هنگام ساخت کابینت تفاوت بین کابینت ممبران و وکیوم است که کاربران در هنگام انتخاب تمایل دارند اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشند تا بتوانند بهترین متریال را برای خود انتخاب کنند.

کابینت های ممبران و کابینت های وکیوم هردو نسل جدید کابینت هستند و میتوانند زیبایی منحصر به فردی را به آشپزخانه شما بدهند.

درساخت گروه کابینت کلاسیک با درب روکش PVC یاهمان درب های ممبران پس از انجام ماشین کاری روی ام دی اف وآغشته شدن به چسب قطعات وارد دستگاه پرس وکیوم می شوندتا با استفاده از فشارمنفی هوا که توسط پمپ وکیوم ایجاد می شود.

روکش ها روی درب های CNC شده محکم شوند و تمام سطوح ماشین کاری شده پوشیده شود به این علت به این گونه از درب ها درب ممبران گفته می شود، و دراصطلاح عامیانه به علت استفاده از دستگاه وکیوم به این درب ها، درب وکیوم نیز گفته می شود، و با این مسئله تفاوتی بین این دوگروه وجود ندارد و فقط تفاوت در اصطلاح بکار رفته در مورد نام آنهاست .

در واقع کابینت های وکیوم و کابینت های ممبران هیج فرقی باهم ندارند و تنها نام آنها متفاوت است و تمام متریال و نوع پوشش آنها یکی است.

اگر قصد دارید تا کابینت آشچزخانه خود را طراحی و اجرا کنید نیل چوب میتواند در کنار شما و با بهره گیری از دستگاه های روز و پیشرفته تمام ذهنیت شما را به مرحله اجرا برساند.

Related Posts